1. Прочитавши поданий нижче матеріал, установіть причини появи творів про народного месника Робіна Гуда .
… сядьте в уявну машину часу і полиньте так років на вісімсот з гаком назад, у темне й похмуре середньовіччя... 1066 рік. Вільгельм Норманський,прозваний Завойовником, висадився зі своїм військом на узбережжі Англії і завдав англосаксам поразки в битві при Гастінгсі. Переможці полонили Англію. Землі й замки багатьох англосакських феодалів було конфісковано й передано норманським рицарям та фаворитам короля. Але, як завжди в таких випадках найбільше потерпів народ – селянство, ремісники. Відтепер на його плечі ліг подвійний гніт – своїх феодалів і жорстоких норманських завойовників. Тисячі «йоменів» – вільних селян, – позбавлених землі, потрапили у кріпацьку залежність до норманських феодалів, у чиїх неприступних замках нерідко можна було також бачити людей із срібними нашийниками, на яких був напис «раб». Наступники Вільгельма Завойовника провадили ту ж саму політику гноблення і насильства. Волелюбні англосакси кидали свої домівки й тікали в ліси, що вкривали вті далекі часи більшу частину території Англії.
В цих лісах, як свідчать старовинні англійські народні балади, переховувався й народний месник герой Робін Гуд.
Хто ж він був? Чим лишив пособі невмирущу славу? «Багато хто співа про Робіна Гуда, та мало хто знає, де він народився», – мовиться в одній із балад про цього славнозвісного героя.
2.Виконайте завдання
Напевно в Україні нема людини. яка не чула би про Іллю Муромця. Старовинний витязь без перебільшення став найбільш популярним героєм Давньої Русі. Про нього оповідають байки та пишуть книжки, знімають художні фільми та дитячі мультфільми, складають казки та анекдоти. І разом із тим мощі реальної людини – святого «Іллі з граду Мурома» зберігаються в Антонієвих печерах Києво-Печерської лаври.
У 1988 році міжвідомча комісія Міністерства охорони здоров’я УРСР провела дослідження мощів легендарного героя і прийшла до висновків.
Людина, що покоїться нині у Лаврі за життя хворіла на дуже рідку хворобу – спонділаартроз. Ця хвороба дещо схожа на радикуліт і може обмежити рухливість ніг.
Кістки особи, що лежить у Лаврських печерах мають сліди численних переломів. Цей факт більш ніж точно встановлює професію небіжчика – за життя він був воїном. Вік небіжчика 40-45 років.
Не викликає сумніву й причина його смерті – велика глибока рана в області грудей. Такі рани могли залишити або дворучна сокира або кавалерійський спис.
Мумія добре збереглася. Заввишки приблизно 180 см (на той час - справді богатирський зріст, причому під час муміфікації тіло всихає), відсутні лише обидві ступні, крім цього, звертає на себе увагу округла рана на лівій руці, таке ж пошкодження є і в лівій ділянці грудної клітки: складається враження, нібито він намагався затулити груди рукою, і ударом списа вона була "пришпилена" до серця. Над кам'яною нішею поміщено образ святого Іллі Муромця.
У книзі ченця Афанасія Кальфойського серед святих Печерської обителі згадується святий монах Ілля. Річ у тому, що у печерах Лаври поховати могли тільки (!) ченця. Витязь, які б видатні подвиги він не здійснив за життя, претендувати на це не міг. Отже, виходить, що Ілля перед смертю прийняв чернецький сан, а канонізований він був 1 січня 1664 року.
Не до казкового, а до реального Іллі Муромця, до його святих мощей у Печерську Лавру йдуть тисячі прочан з України, Росії, Білорусії, щоб попросити в угодника Божого богатирського духу на весь новий рік.
Дякую за роботу
під час дистанційного навчання!!!
А який відпочинок без цікавої книги?!
для учнів 6-В класу на період 18.05-22.05.2020 р.
2. Підготуватися до контрольної роботи (повторити матеріал підручника, с.226-246).
посилання на тест та тема міні-твору буде активна 20.05 о 10.00.
1. Виконати тест (тест буде активним 10 хв.: 10.00 - 10.10.
2.Міні-твір написати в робочому зошиті та переслати фото необхідно до 10.50. Роботи, надіслані після зазначеного часу, перевірятися та зараховуватися не будуть!!!
для учнів 6-В класу на період 12.05-15.05.2020 р.
2. Перегляньте буктрейлер :
1. Де відбувається дія повісті?
2. Назвіть головних героїв твору.
3. Що ми дізнаємося про Берту? Чим вона заробляє на життя? Як її характеризує професія? Який її основний принцип життя?
4. Як жителі міста сприймають пані Бартолотті, як вони до неї ставляться?
5 З ким зазвичай спілкується Берта? Чому?
6. Як у Берти з'явився Конрад? Звідки він родом? Скільки йому років?
7. Що було в конверті, який передав Конрад Берті?
8.Який одяг купила Берта для хлопчика? Чому вона вибрала саме такий одяг? Що ще купила Берта?
9. В який клас вирішив піти Конрад?
10.Як діти поставились до Конрада?
11. Як вчителька його називала?
12.Хто допоміг Конраду змінитися?
6. Оформіть печворк:
7. Заповніть схему "Світ дорослих та дітей у творі" (який?)
світ Конрада світ дорослих світ дітей
↙ ↙ ↙
8.Напишіть твір-мініатюру, зазначивши, чи одержав Конрад відповідь на питання, яким він повинен бути, спроектуйте своє бачення Конрада у майбутньому (яким він буде?).
НАГАДУЮ!!! КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ІІ СЕМЕСТР БУДЕ ПРОВЕДЕНА 20.05.2020 Р. ЗА РОЗКЛАДОМ УРОКІВ О 10.00 У ФОРМІ ТЕСТУ ЗА ПОСИЛАННЯМ ТА МІНІ-ТВОРУ (40 ХВ.)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ - -----------------------------------------------------------------------------------
2. Назвіть головних героїв твору.
3. Що ми дізнаємося про Берту? Чим вона заробляє на життя? Як її характеризує професія? Який її основний принцип життя?
4. Як жителі міста сприймають пані Бартолотті, як вони до неї ставляться?
5 З ким зазвичай спілкується Берта? Чому?
6. Як у Берти з'явився Конрад? Звідки він родом? Скільки йому років?
7. Що було в конверті, який передав Конрад Берті?
8.Який одяг купила Берта для хлопчика? Чому вона вибрала саме такий одяг? Що ще купила Берта?
9. В який клас вирішив піти Конрад?
10.Як діти поставились до Конрада?
11. Як вчителька його називала?
12.Хто допоміг Конраду змінитися?
6. Оформіть печворк:
світ Конрада світ дорослих світ дітей
↙ ↙ ↙
8.Напишіть твір-мініатюру, зазначивши, чи одержав Конрад відповідь на питання, яким він повинен бути, спроектуйте своє бачення Конрада у майбутньому (яким він буде?).
НАГАДУЮ!!! КОНТРОЛЬНА РОБОТА ЗА ІІ СЕМЕСТР БУДЕ ПРОВЕДЕНА 20.05.2020 Р. ЗА РОЗКЛАДОМ УРОКІВ О 10.00 У ФОРМІ ТЕСТУ ЗА ПОСИЛАННЯМ ТА МІНІ-ТВОРУ (40 ХВ.)
1. Прочитайте матеріал підручника (с. 240-242).
2. Випишіть 5 цікавих фактів із біографії письменника.
3. Перегляньте трейлер та фільм:
https://www.youtube.com/watch?v=HNqM5AW9E0c
4. Відновіть маршрут подорожі (у зошиті записати лише цифри у порядку послідовності відвідування вказаних пунктів):
7. У повісті Міхаель Енде пропонує авторську модель
ідеального суспільства, визначіть її.
Завдання для учнів 6-В класу на період 27.04-30.04.2020 р.
(відповіді надіслати до 30.04.2020 р.!)
Проходження тесту 29.04 - ЛИШЕ 1 раз до 15.00
1. Прочитати матеріал підручника (с. 226-236).
2. Переглянути фільм:
3. Опрацювати довідку (усно):
Довідка
Казка
Повість
Розповідна форма
Обсяг – середній між оповіданням і романом
Вигаданість(фантастичність)
Незначна кількість персонажів і подій
Умовність зображуваних подій і героїв(відсутність конкретики, лише загальне уявлення про персонажів, про час і місце, де відбувається дія)
Сюжет розгалужений
Боротьба добра і зла з перемогою добра
Зображення певного періоду, епізоду з життя героя(героїв)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Чітка побудова
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
Традиційні художні засоби (повтори, перебільшення, порівняння тощо)
Відкритий фінал
Фе́нтезі (англ. Fantasy – фантазія) – різновид фантастичної літератури, де містика і чаклунство сприймаються реально.
Ознаки фентезі: фантастичні елементи, містика, магія, герой долає не лише зовнішнє зло, втілене у фантастичних істотах, а й у самому собі.
4. Підготувати пантбук (в зошиті або окремо, як ми виготовляли):
Назва твору
Проблеми твору
Символи
Жанр
Герої
світ добра світ зла
Тема
Ідея
5. Закінчити письмово схему:
Схема «Шлях Міо-дитини до Міо-лицаря»
Дружба з Бенком – зникнення Буссе Вільгельма Ульсона з дому – золоте яблуко тітки Лундін – відчуття самотності – в обіймах духа з Країни Далекої –
6.Оформити таблицю:
Реальне у творі
Фантастичне у творі
Казка
|
Повість
|
Розповідна форма
|
Обсяг – середній між оповіданням і романом
|
Вигаданість(фантастичність)
|
Незначна кількість персонажів і подій
|
Умовність зображуваних подій і героїв(відсутність конкретики, лише загальне уявлення про персонажів, про час і місце, де відбувається дія)
|
Сюжет розгалужений
|
Боротьба добра і зла з перемогою добра
|
Зображення певного періоду, епізоду з життя героя(героїв)
|
Чітка побудова
|
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
|
Чітка побудова
|
Велика роль описів(у тому числі портретів, пейзажів)
|
Традиційні художні засоби (повтори, перебільшення, порівняння тощо)
|
Відкритий фінал
|
Назва твору
|
Проблеми твору
|
Символи
|
Жанр
|
Герої
світ добра світ зла | |
Тема
| ||
Ідея
|
6.Оформити таблицю:
Реальне у творі
|
Фантастичне у творі
|
7. Виконати тест за творчістю Астрід Ліндгрен за посиланням (посилання буде відкрите 29.04.2020 р. з 14.00 до 15.00).
УВАГА!!!
Завдання для учнів 6-В класу на період 20.04-24.04.2020 р.


- Ким був Лерой Кліві?
- На яку планету потрапив герой твору?
- .Яку тварину першою побачив Кліві?
- Що незвичного було у тваринах?
- Як тварини знаходили свою жертву?
- Що збило пантеру з пантелику?
- Які птахи кружляли у небі?
- Яка думка непокоїла Кліві?
- Якого кольору був вовк?
- Що врятувало героя від розлючених звірів?
- Чи вдалося Лерою зберегти пошту?
- Чим були здивовані рятувальники?
До уваги учнів 6-В!
Письмові завдання будуть розміщені після канікул - 21.04.2020 р.!!!
Завдання на період 06.04-10.04 за посиланням:
http://linoit.com/users/kudryatetyanavlad/canvases/%D0%A0%D0%B5%D0%B9%20%D0%94%D1%83%D0%B3%D0%BB%D0%B0%D1%81%20%D0%91%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B1%D0%B5%D1%80%D1%96%20%22%D0%A3%D1%81%D0%BC%D1%96%D1%88%D0%BA%D0%B0%22Завдання на ІІІ тиждень карантину (виконати до 02.04.2020р.)


Завдання на ІІ тиждень карантину

2. Відповісти на питання вікторини
1.Роберт Бернс народився в сім’ї…
2.Перший вірш Р. Бернс написав у…років
3..Роберт Бернс помер у віці…
4.Який день із життя Р. Бернса на його батьківщині відзначається як
національне свято?
5..Що Р. Бернс називає любим рідним краєм у поезії «Моє серце в верховині»?
6..Що, крім серця поет залишив у верховині?
10. Про що йдеться в художньому творі? (Тема поезії)
11 В яких рядках виражається основна думка в поезії? (Ідея твору)
12. З яким настроєм звучить кожна строфа?
1. Представником якого народу є Д. Родарі?
3. Яку професію здобув Д. Родарі?
8. Якою премією був нагороджений Д. Родарі?
9. Чим цікавляться найбільше туристи в Італії?
Які із чудес світу згадані у поезії «Листівки з видами міст»? (















Немає коментарів:
Дописати коментар